Automate your Marketing
with Womplify




 
Aneessa's FotoPage

By: Aneessa Redzuan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Friday, 1-Oct-2010 09:13 Email | Share | | Bookmark
Persandingan Rozy & Dikwan

 
 
25 September 2010, Rozy & Dikwan selamat di nikah kan ... tp aku tk dpt pegi tgk dowang bernikah ..
Dowang nikah kul 9 pagi ... aku ter ni terkangkang2 nak menyiap kan anak ... jd tk dpt le nk tgk dowang nikah ... tk de rezeki ... janji dtg ...

Rozy anak kepada mak cik aku (Wan Cu) .. di sebabkan aku ni bekas mak andam ... (bukan bekas banduan ek) ... aku di pertanggung jawab kan menjadi pengapit nyer .. majlis di langsung kan Di Damansara Damai ..





Wednesday, 25-Nov-2009 08:52 Email | Share | | Bookmark
PERTUNANGAN ROZY & WAN

 
 
 
View all 6 photos...
21 November 2009 Jam 11.00 pagi bersaksi kan sedare mare kedua belah lelaki & perempuan maka terpatri lah ikatan pertunangan antara Rozy & Redzuan. Rozy adelah adik sepupu saya sebelah emak, emak Rozy saya panggil Wan Chu.



Pelamin ... skang bertunang pun ade pelamin ... masa time saya dolu, sume dok diam2 dlm bilik ...



Tepak sireh & sireh junjung hasil kerja tangan bonda saya ...



Pihak sebelah perempuan



Pihak sebelah lelaki yg dtg dari Perlis



Cincin tanya & cincin tunang serta deposit duit hantaran



Emak lelaki menyerahkan duit hantaran kepada emak perempuan



Rozy ... berdebar untuk di bawa ke pelamin ...



Hantaran dari pihak lelaki yg merupakan iringan pada hari itu





Upacara menyarung cincin








Thursday, 12-Nov-2009 07:55 Email | Share | | Bookmark
KUDAKU LARI KENCANG ......





perhatikan bike ku ini ... ini lah yg menjadi tunjang utama pada ku ... di saat kawan-kawan melaram ketempat kerja dengan kereta dorang, aku lebih selesa memulas handle bike ku ...

Senang bergerak kemana sahaja tak kira waktu terutama waktu jem ... sebenarnya ini adalah bike ku yg ketiga ... yg pertama adelah sekuter suzuki yg lama yg kontot tu ... tak de gamba ler ... plat no. WDH 2020 kalau tak silap, yg kedua Suzuki VS berape yer ... yg besar sikit kala gold ... plat no. WJS 1433 or 1443 ... luper dah ... baru pakai setahun hilang kene curi kat ofis lama ... lama aku fobia nak pakai moto ... bike yg sekarang nih, aku beli dari kakak ...


Tuesday, 20-Oct-2009 03:01 Email | Share | | Bookmark
Nana dah bertunang

Nana
Bakal isteri Imam/Ustaz/Jurunikah
Danish & Aisyah
11 Oktober 2009, anak sedare hubby aku Nana bertunang, dia bertunang dgn pilihan keluarga kut .. sbb tak penah dengar dia berkawan dgn sesape ... Nana mendapat pendidikan sekolah menengah di sekolah agama, selepas SPM menyambung pelajaran di Mesir selama 2 tahun ... budi pekerti Nana ni memang baik ...

















Monday, 28-Sep-2009 03:58 Email | Share | | Bookmark
MENJEJAK NINI DI GUNUNG SEMANGGOL

Seminggu sebelum puasa pegi melawat anak di Kem PLKN Gunung Semanggol, pegi balik drive sorang ... mlm sebelum tu tidur pukul 3 pg, pastu pkl 6 dah bangun sbb nak bertolak awal ... risau gak takut ngantuk, tp Alhamdulillah ... selamat pegi dan balik ...








Lepas tengok Nini, kami pun bertolak pulang, singgah lak kat Kuala Kangsar ... jalan-jalan kat tepi sungai Kuala, pastu pegi Sayong cari labu sayong ...


anis kelaparan makan laksa

balu mangon oww ...



Char kuey tiaw yg aku oder ... banjir ... cam air sungai kat sungai Kuala ...



Mak makan ikan bakar, ikan terubuk - RM12 ....



Kat sungai Kuala kangsar ... baru lepas hujan ...


woih ... anak dara ... mantap nyer posing ... tak tahan ...



Istana lama yg sekarang dah jadi muzium kan ... dah petang muzium pun dah tutup ... so tengok dari luar jer ...




Mama pun tak nak ketinggalan gak ...

Dah ambik2 gambo kat KK kami pegi ke Kg. Sayong pulak nak beli sebiji 2 labu ....


Simpang nak masuk ke Kg. Sayong ... nampak labu beso ni, aar ... masuk ikut sini ...


Nenek tengah pilih labu ...










[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net